Mijn voetreis naar Santiago - Reisverslagen van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Mijn voetreis naar Santiago - Reisverslagen van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Mijn voetreis naar Santiago

Zaredag dan is het zo ver gaan om 7uur naar het station om met de trein naar schiphol te gaan.
vliegen dan om 11.30 naar bilbao en proberen met de bus in Puenta la reina te komen.
daar hebben we het eerste overnachting die is gereserveerd
Zondag om 6.30 gaat onze reis echt gebeuren deze dag moeten we 31km afleggen, daar zie ik nu toch tegen op, afgelopen dinsdag verkouden geworden en alles doet me nu zeer proberen of het voor een groot gedeelte over is.
Rugzak div keren ingepakt maar hij blijft op 8,5 kg steken en om hem mee tenemen met riemen tot de juiste voormatie gebracht.

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2015

van El Acebo naar Columbrianos

01 Oktober 2015

Murias de Rechivaldo naar El Acebo

30 September 2015

Hospital de orbigo naar Murias de Rechivaldo

30 September 2015

Leon naar Hospital de Orbigo

27 September 2015

van Sahagun naar Leon
Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4693

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: