Murias de Rechivaldo naar El Acebo - Reisverslag uit El Acebrón, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Murias de Rechivaldo naar El Acebo - Reisverslag uit El Acebrón, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Murias de Rechivaldo naar El Acebo

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

01 Oktober 2015 | Spanje, El Acebrón

Haden een twee persoons kamer in een omgebouwde schoolgebouw s avonds haden we met twee spaanjaarden en een duitser 3 flessen wijn soldaat gemaakt kon je goed op slapen.
zeven uur op pad moeilijk de bewijzing te zien maar we wilden een lange dag maken en waren op weg naar Manjarin die is een herberg van de tempelieren
Ook zou ik mijn stenen die ik meegenomen had van puenta la reina neerleggen bij het Cruz de Ferro.
Om bij dat kruis te komen moet je wel over een verschikkelijke pad lopen het is echt onbegaanbaar, plaatsje voor het Cruz stenen uit de tas en in de hand dan het laatste stukje lopen. Op zich viel de plek tegen had het anders verwacht maar het gaat niet wat je ziet maar wat je voelt.
Nu naar ons overnachtings adres pffffff dat viel tegen en die tempelier zijn gewoon Anton Heiboeren alleen waren hier geen bruiden, gewoon stelletje vizeriken geen douche toilet bij de eerste boom links en eten om 8 uur kan je niet zien wat het is matrassen op de grond en heel vochting,
nadat we de moet ingedronken ha dden met biertjes besluiten we om nog maar 10 km verder te gaan.
In El Acebo kwamen we in de herberg Apostel van wie dit is weet ik niet maar eten slapen en ontbijt was een vrije gift wel samen afwassen en tafel dekken en Rene was van de organisatie handen in de zak
er was een nadeel er was geen stroment water en voor douchen is dat wel handig als je dat heb, morgen zou dat om 7 uur er weer op staan, jammer dat ging niet lukken, Rene in paniek hand voor de kont hoe moest dit opgelost worden
dos cominos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4697

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: