van viana via Logrono naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu van viana via Logrono naar Navarrete - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

van viana via Logrono naar Navarrete

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

15 September 2015 | Spanje, Navarrete

Dag drie uit het boekje vande anwb, yes dat hebben ze hier ook. dit wordt een gemakkelijke dag maar de werkelijkheid is anders onze benen zijn dit niet gewent dus de afstand was kort maar we hebben er toch een aantal pauzes ingelast.
Ons ontbijt kwam pas om 9 uur nadat we twee uur gelopen hadden alles was dicht helaas zo gaat dat.
In de plaats Viana was er groot feest en de winkels waren dus dicht geen brood kunnen kopen voor de andere dag, wel stieren gevechten optochten grote maaltijden op staat vuurwerk enz, maar geen brood

navarrete is een mooie oude plaats waar vooral wijnverbouwd wordt gaan overnachten calle san juan waar we worden ingeschreven door een oude missinaris uit afrika moet niet gekker worden.
gaan ons opmakken voor dag 4

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4722

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: