Santiago - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Azofra. Naar burgos

Blijf op de hoogte en volg Arie

19 September 2015 | Spanje, Burgos

Dit zijn volgens ons reisboekje 3 reis dagen maar omdat we te weinig dagen hebben in 2 dagen gedaan waar van 1 dag van 36 km. Ons dag begint om 6uur slaapzak oprollen en tas inpakken water drinken en weg gaan en hopen dat er binnen redelijke termijn koffie en brood te koop is. Dat is over algemeen heel goedkoop koffie €1 slapen in zo n herberg is spartaans 20 tot 30 personen op gestapeld in stapel bedden is gewoon en als je te laat aankomt is op de grond slapen een optie ook dat hebben we gehad en we waren er nog blij mee ook anders moet je verder. Omgeving is super soms loop je in eensuper omgeving niets te horen rust en als je een dorpje tegen komt is er alleen een herberg. Een keer hebben we zelf gekookt paelle en het voorgerecht kregen we van onze Braziliaanse vriedinnen linze soep met mijn knie gaat het beter alleen zit nu met zijnhttps://www.facebook.com/lida.wennekers/posts/466158820210973 voeten te knoeien echt twee oude baasje nu hebben we op terras wifi maar nu is mijjn tapblet batterij leeg een stopcontact bemachtigen is al een behoorlijk probleem 30 mensen en 2 stopcontacten

  • 20 September 2015 - 15:42

    Rina Krijgsman:

    Hoi Arie, leuk verslagje alleen snap ik niet hoe jij toch iedere keer die Facebook link van Lida Wennekers in je verslag krijgt.
    Misschien als je Rene zijn naam typt en een spatie erachter dat je dan op de een of andere manier die link activeert. Hier gaat alles goed, ik heb mijn kilometertjes ook weer gelopen. ik blij dat jullie ondanks de mankementen toch ook genieten van het weer. Heb je al veel mooie foto's gemaakt?
    Veel succes met de wandeling morgen en ik hoor de verhalen wel weer. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4723

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: