Leon naar Hospital de Orbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Leon naar Hospital de Orbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Leon naar Hospital de Orbigo

Door: Arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

30 September 2015 | Spanje, Hospital de Órbigo

In Leon hadden we een geweldige overnachting in een omgebouwde kerk, daar hebben we een voortreffelijk geslapen van alles was goed geregeld, nu opweg naar de volgende plaats. Onderweg komen we veel bekende wandelaars tegen die we eerder in een overnachting gezien of gesproken hebben. De reis is lang 38 km dus proberen er vaart in te houden. De belonning komt als we aankomen een super overnachting klein en weinig wandelaars. Bij aankomst was er een nederlandse fietser die 2200km
Gefiets had maar problemen met zijn fiets had en er maar weinig fietsen makers waren. Met zijn drieen hebben we maar gegeten en al pratende kwam deze man uit Bemmel.
Niet lang daarna zij hij dat hij in een hardloop groepje zat in bemmel waarop ik zei dan moet je Rene en Liesbeth ook wel kennen en dat was ook zo.
Zo zie je maar hoe klein de wereld is 2000km van huis en dan kom je iemant tegen die de dezelfde kennissen heeft

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 4698

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: