Burgos naar Hornillos del Camino - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Burgos naar Hornillos del Camino - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Burgos naar Hornillos del Camino

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

20 September 2015 | Spanje, Hornillos

Burgos wat een big city en wat mooi. We hebben s avond nog een avond wandeling door het oude centrum gemaakt, wat was het druk ongelovelijk wat een mensen. Voor ons doen zijn we laat naar ons mandje gegaan het was al 9.15 uur.
wij verbleven daar in een super mooie ,albergue in de stad maar dat betekend ook dat we tot 5.30 feest gangers hoorde en om 6 uur de eerste wandelaars weer vertroken
de tocht viel erg me door een mooi landschap met veel variaties
Om 12 uur waren we op de plek waar we aan moesten komen .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4716

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: