van El Acebo naar Columbrianos - Reisverslag uit El Acebrón, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu van El Acebo naar Columbrianos - Reisverslag uit El Acebrón, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

van El Acebo naar Columbrianos

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

02 Oktober 2015 | Spanje, El Acebrón

Morgens ff koffie drinken en toostje eten dan maar weer verder je kunt goed merken dat het donkerder is en kouder dat loop je wel warm na een tijdje.
daarna heerlijk gegeten in de bar wat het was ik weet het niet maar het vulde de maag en de koffie was goed.
Columbrianos hebben we een tweepersoons kamer genomen daar hadden we ff zin in na al die stabel bedden en houtzagende kerels nu rust
klein foutje gemaakt wasgoed aan de lijn laten hangen en morgens er niet bij kunnen komen alles op slot
Mijn sokken hingen er ook en ik had ook geen reserve meer, wachten of over het hek klimmen dat was het enige wat ik kon doen.
om half acht kwam men de zaak openen probleem opgelost.
bon caminos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1108
Totaal aantal bezoekers 4695

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: