van Ermita de san Nicolas naar Villarmentero de Ca - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu van Ermita de san Nicolas naar Villarmentero de Ca - Reisverslag uit Hornillos, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

van Ermita de san Nicolas naar Villarmentero de Ca

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

24 September 2015 | Spanje, Hornillos

Het mooie van deze reis is dat je telkens weer dezelfde mensen tegen komt dit is heel leuk en je verteld elkaar de belevenissen die je mee gemaakt heb.
De reis opzich was niet zo spannend veel van het zelfde eindeloze vlaktes
In Villomentero aangekomen was het of de tijd stil gestaan had in de jaren 60. Muziek jonge mensen en een veld waar je je tend op kon zetten wigwan riool buizen ingericht als slaapverblijf, maar wij sliepen gewoon in een kamer met 8 andere. Douches alleen koud water brrr niet te doen voor mij.
gemeenschappelijk eten super heerlijk met 30 man aan tafel
daarna met gitaar zingen alle bekende en onbekende liederen.
om 9 uur kamvuur aanmaken en met de jonge lui plezier maken en weer de gitaar met zang wijn en een joint het was compleet daarna naar bed de volgende dag weer om 6 uur op naar de volgende bestemming.
Ook dit was weer leuk heel anders dan de vorige dag een wereld van verschil.beina vergeten de beheerde van deze hostel moest ff naar nederland en vroeg een camino loper om ff op haar toko te passen die deed dat en alles ging goed mooi dat zoiets nog kan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4717

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: