dag 4 navarrette naar Azofra - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu dag 4 navarrette naar Azofra - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

dag 4 navarrette naar Azofra

Door: rene kortman

Blijf op de hoogte en volg Arie

16 September 2015 | Spanje, Navarrete

Vandaag een heel bijzondere ervaring; donkere wolken recbts van ons en links blaauwe lucht, maar vooral een korte felle regenboog. Gedurende drie uur heeft zij onze weg gewezen. Even helder en op hetzelfde punt, alsof ze ons op iets speciaals wilde wijzen. Eén ding die bijzonder was dat de dreiging van de regen pas in een actuele situatie werd omgezet, nadat we de refugio "HOOG EN DROOG" hadden bereikt. Maar onderwijl kwam hulp op het moment dat wij het nodig hadden. Een beginnence peesblessure nu we weten van de Canadese, die de vorige plaats moest afhaken, openbaart zich bij René. Zij hielp hem met haar medizijn plastig tasjes. Het heeft hem geholpen. Maar de rest; daaraan moet gewerkt worden.
alle gespreken tijdens het diner geven stof tot overdenking, maar vooral geven ze het gevoel van geluk van hetgeen we hebben en niet hebben. Zoals we vewachten het was weer een mooie dag waar we met een goed gevoel op terug kijken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4720

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: