Villamentero de campo naar Sahagun - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu Villamentero de campo naar Sahagun - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Arie Krijgsman - WaarBenJij.nu

Villamentero de campo naar Sahagun

Door: arie krijgsman

Blijf op de hoogte en volg Arie

27 September 2015 | Spanje, Sahagún

We hebben nu drie dag reizen gemaakt in twee dagen, dit moet omdat we dagen te kort komen om in satiago te komen.dit waren eindelozen trajecten waar geen eind aan komt komen heel weinig mensen tegen. Aan gekomen in Sahagun staat ons een verrassing gaan overnachten in een prachtige omgebouwde kerk, mooie slaapplaatsen en geweldige douches.
Na douchen gaan we de stad verkennen en een wijntje drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arie

Ik ben van plan om de Sint Jacobsroute te gaan lopen. Ik vertrek 12 september van Schiphol naar Bilbao, en van daaruit met de bus naar Pamplona Puenta le Reina. Dit is de plek waar ik te voet verder reis om uitendelijk uit te komen in Santiago de Compostella. Ik hoop, en dat gebeurt waarschijnlijk ook, dat de reis mij veel dingen laat mee maken.

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4692

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 10 Oktober 2015

Mijn voetreis naar Santiago

Landen bezocht: